Eurolot się reklamuje, DGP zalicza wpadkę

Eurolot się reklamuje, DGP zalicza wpadkę

Po tym, jak OLT Express Regional ogłosiły upadłość, linie Eurolot starają się wykorzystać swoją szansę. I wzmacniają marketing.


Przewoźnik natychmiast wykupił reklamy w trzech dziennikach - w Gazecie Wyborczej, Pulsie Biznesu i Dzienniku Gazecie Prawnej. Reklama brzmiała "Zapraszamy wszystkich pasażerów. Postaramy się pomóc".


Niestety jedna z gazet, Dziennik Gazeta Prawna, emitując reklamę popełniła błąd. Wydrukowano numer infolinii, jednak nie Eurolotu, a biura zarządu jednej z sieci supermarketów.

 

Anna Rusajczyk, rzeczniczka prasowa przewoźnika, wyraziła jednocześnie zrozumienie dla wpadki, ale i ubolewanie. - Stało się to w bardzo ważnym dla nas momencie - powiedziała.


Do winy oczywiście poczuwa się wydawca DGP, bo to pracownik gazety popełnił błąd. Dziennik zrekompensuje liniom Eurolot tę stratę i bezpłatnie udostępni w najbliższym czasie powierzchnię reklamową na swoich łamach.


Eurolot w związku z upadłością OLT Express Regional organizuje dodatkowe rejsy na wybranych, najbardziej obleganych trasach krajowych. Bilety linii sprzedają się w ostatnim czasie bardzo dobrze, o czym pisaliśmy wczoraj.

SKOMENTUJ

kod

KOMENTARZE

Brak komentarzy – bądź pierwszy i wyraź swoją opinię.

szukajszukaj